Óvatosan a 83-ason!

A kisalfold.hu két munkatársa fogott egy mérőszalagot, és kiment megmérni a halálos balesetek miatt elhíresült 83-as főutat. A főutak ideális szélessége kétszer négy méter lenne.

A halálos balesetek jelentős része a Győrt Pápával összekötő 83-as főút lakott területen kívüli részén következett be az utóbbi hónapokban. A legtöbb ütközés Győr és a megyehatár között történt. A Győri Rendőrkapitányság szerint a személyi sérüléssel járó balesetek leggyakoribb oka a gyorshajtás volt.

Az ott lakók szerint az út sincs rendben: nincs hova lehúzódni a vétlen autósoknak. A kisalfold.hu olvasói szerint az út rossz állapota szintén komoly szerepet játszik a súlyos balesetekben.

“Az út keskeny, kanyargós, töredezett szélű. Ha lenne hova lehúzódni, nem halna meg ennyi autós! A 83-as főút mellett többnyire árkok és fák vannak az egyenetlen padka mellett” – írta egyikük.

“Volán mögül nézve életveszélyes nyomvonalú, keskeny és rossz burkolatú út a 83-as. Szívesen közlekedünk rajta hatvannal, ha végre elkezdődik a felújítás!” – így egy másik olvasó.
Egy neve elhallgatását kérő közlekedési szakember szerint manapság kétszer 3 méteresnek a lakóutcákat tervezik. Miután a buszok és a kamionok szélessége 2,5 méter körül van, egy forgalmas főút szélessége ideális esetben kétszer 4 méter lenne. Ettől a 83-as a legszélesebb pontján is 1,5 méterrel marad el, de van, ahol 2 méternél is többel.

83-as-fout

Forrás: vezess.hu

About the Author: Babkó Norbert

Leave A Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

A jobb ügyfélélmény érdekében az oldalon cookie-kat (sütiket) használunk. A sütik használatát az oldal böngészésével elfogadod További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close